با حضور صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، عملیات گازرسانی به روستاهای منطقه سبزدشت با اعتباری بالغ بر 41میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ عصر امروز سوم اردیبهشت ماه با حضور صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، فلاح مدیر عامل شرکت گاز استان یزد، زاده رحمانی فرماندار بافق، پورامینی بخشدار، رییس و اعضای شورای شهر و شهرستان بافق و اعضای شورا و دهیاران منطقه سبزدشت عملیات گازرسانی به روستاهای منطقه سبزدشت با اعتباری بالغ بر 41میلیارد ریال آغاز شد.

زاده رحمانی فرماندار بافق در ابتدای این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ورود گاز به منطقه سبزدشت حدود 22روستا از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و می تواند زیر ساخت بسیار مناسبی برای توسعه روستاها ایجاد شود و روند توسعه را شتاب می دهد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با ورود گاز کارگاه‎های کوچک برای توسعه صنایع جانبی و تبدیلی و توسعه مرغداری ها نیز باشد.

فرماندار بافق تصریح کرد: امیدواریم در سفر بعدی برای افتتاح جاده سیروس آباد به منطقه سفر کنیم و با اقداماتی که انجام شده هم سازمان انرژی اتمی و محیط زیست مجوز های لازم را صادر کردند و تا کیلومتر 8 تصرف مسیر انجام شده است.

زاده رحمانی در پایان از زحمات مسئولین استان کرمان و استان یزد بابت انجام این کار تقدیر و تشکر کرد.

پور امینی بخشدار مرکزی نیز در حاشیه این مراسم گفت: تعداد ۲۱ روستا و آبادی و چند واحد مرغداری در این منطقه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی هم چنین در خصوص گاز رسانی به روستاهای دهستان کوشک عنوان داشت: به زودی گاز رسانی به دهستان کوشک آغاز خواهد شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا