مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري يزد با قدرداني از مشاركت جمعي در ساخت مركز بهداشت خوارزمي در استان گفت: اميد است با بررسی‌های صورت گرفته از سوي نهادهاي مؤثر و فعال در اين حوزه، ايجاد بسترهاي جديد براي فراهم ساختن زیرساخت‌های آموزشي و بهداشتي اتباع استان را در آينده شاهد باشيم.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، آئين بهره‌برداری از مركز بهداشت خوارزمي به مناسبت هفته سلامت كه با مشاركت سازمان‌های بین‌المللی براي ارائه خدمات به جمعيت اتباع ساكن در استان احداث‌شده است با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري يزد، نمايندگان برخي از سازمان‌های بین‌المللی فعال در اين حوزه و جمعي از مسئولان استاني برگزار شد.
مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري يزد در اين مراسم اظهار داشت: به بهره‌برداری رسيدن مركز بهداشت خوارزمي حاصل تلاش جمعي و مشاركت دستگاه‌های اجرايي و يك تشكل غيردولتي در كمترين زمان با زميني به مساحت 500 مترمربع و در زيربناي 260 متر است.
«رضا زارع زاده» اظهار داشت: ساخت مركز بهداشت خوارزمي براي ارائه خدمات به اتباع ساكن در استان درزمانی كمتر از 100 روز و با مشاركت جمعي تحقق‌یافته است كه می‌تواند الگويي براي ساير برنامه‌ها باشد.
وي افزود: ضرورت ساخت اين مجموعه در اين مكان دستيابي آسان اتباعي كه در اين محدوده زندگي می‌کنند به مركز بهداشت و خدمات آن است.
مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري يزد در پايان ضمن قدرداني از همكاري و تلاش مسئولان استاني، ملي و نهادهايي كه در اين زمينه فعاليت داشته و براي تسهيل شرايط در ساخت اين مجموعه تلاش کرده‌اند گفت: اميد است با توجه به بازديدهاي صورت گرفته و شناخت از نيازهاي موجود، در آينده نيز بتوانيم درزمینهٔ فراهم ساختن زیرساخت‌های آموزشي و بهداشتي مؤثر واقع شويم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا