به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد جبار ملکی با اعلام این خبر توضیح داد: این واحد توسط مامورین شبکه دامپزشکی شهرستان یزد در بازرسی از مراکز تولید ، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی شناسایی و نظر به آنکه در مکان غیر مجاز تاسیس و فاقد پروانه دامپزشکی و مسئول فنی بود ، پیرو حکم قضایی نسبت به پلمپ آن اقدام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد جبار ملکی با اعلام این خبر توضیح داد: این واحد توسط مامورین شبکه دامپزشکی شهرستان یزد در بازرسی از مراکز تولید ، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی شناسایی و  نظر به آنکه  در مکان غیر مجاز تاسیس و فاقد پروانه دامپزشکی و مسئول فنی بود ، پیرو حکم قضایی نسبت به پلمپ آن اقدام شد.

وی تصریح کرد: با توجه  به اهمیت مصرف مواد غذایی سالم، یکی از وظایف دامپزشکی بازدید و نظارت بر کشتارگاه‌ها، مراکز بسته‌ بندی و همچنین وسایل حمل و نقل و عرضه مواد غذایی خام دامی است. مامورین دامپزشکی به عنوان متولی سلامت مردم با نظارت مستمر بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی به وظیفه خود عمل می کنند.

وی گفت: این واحد با توجه اخطارهای قبلی و عدم رفع  مشکلات بهداشتی، پیرو حکم قضایی، پلمپ گردید.

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه مهمترین رسالت دامپزشکی حفظ سلامت مردم می باشد افزود: از شهروندان در خواست می شود. هرگونه مورد غیر بهداشتی را جهت پیگیری به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا