رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن‌هایی به مناسبت عید مبعث رسول اکرم(ص) در یزد خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ، عباس ملازینلی از برگزاری جشن‌هایی به مناسبت عید مبعث رسول اکرم(ص) در شهر یزد خبر داد و اظهار کرد: جشن بزرگ عید مبعث در دو نقطه از شهر و به صورت همزمان با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن‌هایی به مناسبت عید مبعث رسول اکرم(ص) در یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ، عباس ملازینلی از برگزاری جشن‌هایی به مناسبت عید مبعث رسول اکرم(ص) در شهر یزد خبر داد و اظهار کرد: جشن بزرگ عید مبعث در دو نقطه از شهر و به صورت همزمان با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جشن بزرگ عید مبعث در پارک کوهستان  در روز جمعه 24 فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء و همزمان جشنی در چهار راه سید مصطفی خمینی(بعثت) برگزار خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: برگزاری جنگ‌های شادی با حضور هنرمندان استانی، اجرای برنامه‌های شاد موسیقی، برگزاری مسابقات ویژه کودکان و خانواده‌ها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم خواهد بود و همچنین در گذر فرهنگ و هنر مازاری ها نیز ویژه برنامه هایی به همین مناسبت تدارک دیده شده است  که ازعموم شهروندان دعوت می شود در این جشن های بزرگ حضور یابند.

ملازینلی یادآور شد: این برنامه ها با هدف معرفی سیره و سبک زندگی پیامبر مهربانی‌ در راستای ایجاد شادی و نشاط در بین خانواده‌ها، با حضور همه مردم برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا