آخرين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد در سالجاري به رياست فرماندار يزد و با حضور اعضاي اين شورا در فرمانداري تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، «مصطفي سالاري» در اين جلسه با اشاره به در پيش بودن ايام عيد نوروز و حضور مسافران و گردشگران از اقصي نقاط كشور

در يزد اظهار داشت: خوشبختانه از چندماه گذشته جلسات مربوط به ستاد خدمات سفر شهرستان و كارگروه هاي تخصصي در سطح شهرستان تشكيل شده كه اميدواريم با برنامه ريزي هاي صورت گرفته شاهد ميزباني شايسته از مسافران و گردشگران در اين ايام باشيم.

فرماندار يزد بابیان اينكه آموزش‌وپرورش در موضوع اسكان سهم بسزايي دارد افزود: بنابر گزارش‌های واصله همه تمهيدات لازم به‌منظور اسكان مسافران نوروزي در مدارس شهرستان انجام‌شده است.

وي اضافه كرد: قطعاً در نوروز سالجاري با توجه به اينكه شهر يزد در فهرست آثار جهاني يونسكو قرار گرفته شاهد حضور گسترده‌تر مسافران خواهيم بود كه در اين باره ضرورت دارد همه دستگاه‌های مسئول در ستاد خدمات سفر بتوانند از اين ظرفيت و پتانسيل نهايت استفاده را ببرند.

رئيس شوراي آموزش‌وپرورش شهرستان يزد همچنين در بخشي ديگر از سخنان خود با تقدير از همراهي و تعامل اعضاي شوراي آموزش‌وپرورش شهرستان در پيشبرد اهداف و اجرايي نمودن مصوبات اين شورا در سال 96 ابراز داشت: برخي از مسائل در حوزه كاري شهرستان بوده كه سعي داشتيم با خرد جمعی حل و فصل نماييم در حالي كه برخي از مشكلات از حوزه ما خارج بوده و نيازمند تعامل و همراهي اداره كل آموزش و پرورش استان و ساير دستگاه‌ها هستيم.

سالاري در پايان سخنان خود با اعلام اينكه بيش از 85 درصد مصوبات شورای آموزش‌وپرورش شهرستان یزد اجرایی شده است افزود: برخی از مصوبات با توجه به اینکه نیازمند زمان بیشتری است در حال پیگیری است که امیدواریم اجرایی شدن مصوبات در سال آینده بتواند به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف بیانجامد.

لازم بذكر است با توجه به برنامه­ريزي هاي صورت گرفته نزديك به 260 مدرسه با سه هزار كلاس براي اسكان نوروزي پيش بيني شده است تا انشاء اله شرايط لازم براي اسكان فرهنگيان ميهمان در شهرستان يزد مهيا گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا