استاندار یزد بابیان اینکه جایگاه استان یزد در حوزه بهداشت و درمان مطلوب و رضایت‌بخش است بر حفظ این جایگاه و ارتقای آن به نحو شایسته تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «محمود زمانی قمی» در نشست سیمای سلامت و هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی حضرت آیت‌الله شهید صدوقی (ره) یزد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر درمانی، پزشکان و پرستاران استان گفت: جایگاه استان یزد در حوزه بهداشت و درمان جایگاه مطلوب و رضایت بخشی است و استان‌های دیگر کشور تلاش می‌کنند بتوانند به این جایگاه دست یابند.
استاندار یزد ادامه داد: نباید به وضع موجود قانع باشیم و لازم است برای ارتقای این جایگاه و رضایت مردم تلاشی مضاعف داشته باشیم.
وی طرح تحول نظام سلامت را از طرح‌های موفق و ارزشمند دولت تدبیر و امید دانست و افزود: شایسته است با تأمین اعتبار و اندیشیدن تمهیدات لازم این طرح تداوم یابد.
زمانی قمی خاطرنشان کرد: کیفیت خوب درمان در استان، ارزان بودن تعرفه‌های پزشکی به نسبت سایر استان‌ها و رفتار خوب و خوش‌نامی پزشکان یزدی موجب شده است که هم‌وطنان ما از سایر نقاط کشور یزد را برای درمان بیماری خود انتخاب کنند.
استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: با تأسیس مرکز توریسم درمانی و شهرک سلامت در یزد خدمات بهداشتی و درمانی بهتر از گذشته به مردم ارائه شود.
گفتنی است در ابتدای این نشست «محمدرضا میرجلیلی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی حضرت آیت‌الله شهید صدوقی (ره) یزد گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه بهداشت و درمان استان و میزان آمادگی برای ایام نوروز و خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی ارائه داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا