معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان يزد از اجرای طرح فرشتگان رحمت، مروجين سلامت و نيابت در ايام پاياني سال خبر داد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد: جلال بحرینی بیان نمود طرح فرشتگان رحمت يكي از طرحهای برجسته حوزه داوطلبان جمعیت در ايام نوروز مي باشد که با همکاری افراد خیر و اعضای داوطلب و با هدف خدمت رسانی و حمایت از افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست اجرا می‌شود. وی از توزیع بسته‌های حمایتی در بین نیازمندان شناسایی شده در اين طرح خبر داد و افزود طرح فرشتگان رحمت با حفظ كرامت نيازمندان در ايام نوروز نيز ادامه خواهد داشت.

بحرینی در ادامه از اجراي طرح نيابت با حضور داوطلبان در سرای سالمندان، معلولين و همچنین دیدار با خانواده معزز شهدا در قالب ارائه خدماتی از قبیل ويزيت رايگان، رسيدگي به مشكلات معيشتي و درماني توسط داوطلبان خبر داد.

وي همچنين اظهار داشت: طرح مروجين سلامت نیز با هدف آموزش آحاد مردم در خصوص كاهش خطرات چهارشنبه سوری  در پایان سال با حضور کارشناسان داوطلب در مدارس و مكانهاي عمومي شهر آموزش هاي لازم را به مردم ارائه نمودند.

معاون داوطلبان جمعیت در پایان ضمن اعلام مشاركت سازنده داوطلبان و خيرين در برنامه هاي نوروزي گفت طرحهاي حمايتي داوطلبان در ايام نوروز ادامه خواهد داشت و اميدواریم بتوانيم شادي را مهمان سفره هاي نيازمندان کنیم.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا