استاندار یزد گفت: در چند ماه اخیر مجموعا 420 میلیون دلار سرمایه گذاری برای استان یزد در وزارت امور اقتصادی و دارایی مصوب شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد روز یکشنبه در جریان این بازدید با قدردانی از فعالیت های انجام شده در این حوزه در سال 96 گفت: فعالیت های خوبی در استان انجام شده که نتیجه آن تصویب حدود 332 میلیون دلار سرمایه گذاری برای این استان در چند روز گذشته در وزارت اقتصاد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این سرمایه گذاری ها با سرمایه گذاری هایی که چندی قبل برای استان یزد مصوب شده بود به 420 میلیون دلار می رسد که امیدواریم در سال آینده شاهد افزایش این روند باشیم.

زمانی قمی تاکید کرد: استان یزد ظرفیت های بالای اقتصادی و سرمایه گذاری دارد و برای افرادی که تاکنون این استان را از نزدیک ندیده اند؛ قطعا جاذبه های بالایی خواهد داشت به شرط آنکه بخوبی معرفی شوند.

انرژی خورشیدی، شهر تاریخی و جهانی، رتبه نخست در تولید زیلو و ترمه، قرار گیری در ردیف 6 استان بزرگ صنعتی ایران ، تولید 45 درصد کاشی و سرامیک کشور، رتبه برتر در حوزه کشاورزی مانند قرار گیری در ردیف 2 استان برتر تولیدکننده محصولات گلخانه ای ، رتبه برتر پارک علم و فناوری از جمله ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری استان یزد به شمار می رود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا