در نشستی با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، مدیرکل بنیاد مسکن استان، فرماندار اردکان، بخشدار عقدا و دهیاران این بخش، مسائل و مشکلات روستاهای بخش عقدا در محل بخشداری عقدا موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها در این نشست گفت: علی‌رغم اینکه اعتبارات و منابع درآمدی مستقیماً به‌حساب دهیاری‌ها واریز می‌شود، درصورتی‌که اعتباراتی برای پروژه‌های عمرانی به دست آید دفتر امور روستایی سعی می‌کند اعتبارات عمرانی مناسبی به بخش عقدا اختصاص دهد.
«محمد یارمند» با اشاره به رویکرد ویژه دولت تدبیر و امید نسبت به موضوع گردشگری، بر استفاده هرچه بیشتر از پتانسیل‌های گردشگری روستاهای بخش عقدا تأکید وبیان کرد: پیش‌بینی‌شده است استان یزد شاهد افزایش 47 درصدی گردشگران نوروزی باشد؛ وی ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولان بخش عقدا در استفاده از پتانسیل‌های موجود و مدیریت منابع بالقوه، درصد قابل‌توجهی از گردشگران نوروزی از روستاهای این بخش بازدید نمایند.
بازديد از پروژه‌هاي عمرانی روستاهای اشتیجه (آشتیگاه) و ملکوه از توابع بخش عقدا نيز ازجمله برنامه‌هاي مديركل دفتر امور روستايي و شوراها در اين سفر بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا