با حضور سرپرست، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و پرسنل جمعیت هلال احمر استان یزد در دفتر آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد این دیدار انجام شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد: دکتر محسن حرازی زاده در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از شرح وظایف و عملکرد جمعیت هلال احمر استان در حوزه های امداد و نجات، داوطلبان، جوانان و آموزش پرداخت. وی ضمن اشاره به اینکه مهم ترین وظیفه هلال احمر فعالیت های امداد و نجات میباشد، توجه و اهمیت به حضور جوانان مستعد و خلاق را در هلال احمر مهم برشمرد.

حرازی زاده همچنین به خدمات حمایتی و درمانی که توسط خیرین حوزه داوطلبان جمعیت به نیازمندان و بیماران خاص ارائه می شود اشاره نمود. وی همچنین افزود برگزاری دوره های آموزشی و به روز نمودن مباحث آموزش امدادی برای پرسنل و امدادگران از جایگاه ویژه و اهمیت خاصی برخوردار است.

در ادامه این جلسه آیت الله ناصری با مهم برشمردن برنامه ها و فعالیتهای هلال احمر بخصوص فعالیتهای امدادی بیان داشت: سعی کنید تا حد امکان مباحث آموزشی در راستای پیشگیری از کاهش خسارات ناشی از حوادث احتمالی باشد و با تشکیل اتاق فکر از نظرات و پیشنهادات افراد با تجربه و راهکارهای مناسب در این زمینه استفاده نمائید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا