استاندار یزد در کارگروه تخصصی اشتغال استان با اشاره به اینکه در دو روز گذشته 300 میلیون دلار سرمایه‌گذاری برای استان یزد در وزارت اقتصاد و دارایی مصوب شده است، گفت: هدف مدیریت ارشد استان در سال آینده ایجاد اشتغال جدید، صیانت از اشتغال و جذب سرمایه‌های جدید است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «محمود زمانی قمی» در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان بیان کرد: با تلاش‌های تیم اقتصادی استان که در دو سه ماه گذشته فعالیت‌های خوبی انجام داده است، پروژه‌های بسیار مهم مرکز توریسم درمانی و انرژی خورشیدی برای استان پیش‌بینی‌شده است.
استاندار یزد با تقدیر از تلاش‌های دستگاه‌ها در جذب اعتبارات تخصیص داده‌شده برای اشتغال فراگیر، روستایی و رونق تولید در استان از مدیران عامل بانک‌ها نیز درخواست کرد تا در پرداخت تسهیلات، سرعت بیشتری داشته باشند.
وی با تأکید بر لزوم جذب تمامی اعتبارات اختصاص‌یافته در این بخش‌ها ادامه داد: در سال آینده هدف مدیریت ارشد استان ایجاد اشتغال جدید، صیانت از اشتغال و جذب سرمایه‌های جدید است.
زمانی قمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مسئولان در تصویب و اجرای طرح‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید، پیوست‌های فرهنگی و محیط زیستی را مدنظر داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا