استاندار یزد در نشست سرمایه‌گذاری استان با اشاره به ظرفیت‌های یزد برای سرمایه‌گذاری گفت: یکی از این پتانسیل‌ها نعمت تابش نور خورشید در این منطقه جغرافیائی است و استان یزد بهشت انرژی خورشیدی کشور است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ روز چهارشنبه 23 اسفندماه نشست سرمایه‌گذاری استان با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و اعضای این نشست در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست بابیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در استان برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، بیان کرد: یکی از این پتانسیل‌ها نعمت تابش نور خورشید در این منطقه جغرافیائی است و استان یزد بهشت انرژی خورشیدی کشور است.
«محمود زمانی قمی» ادامه داد: با تلاش‌های تیم اقتصادی استان حجم سرمایه‌گذاری خوبی در وزارت اقتصاد و بالغ‌بر 300 میلیون دلار به تصویب رسید و پروژه‌های بسیار باارزش مرکز توریسم درمانی و انرژی خورشیدی برای استان دیده‌شده است.
وی در مورد موسسه کوثر نیز گفت: اساسنامه این موسسه بسیار شفاف است و مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی در اوایل دهه 70 این مجموعه را برای انتقال آب به استان راه‌اندازی نمود.
زمانی قمی خاطرنشان کرد: هیئت‌مدیره جدید این موسسه هم دارای تخصص و تعهد کافی هستند و علاوه بر دستور کار انتقال پروژه آب فکرهای خیلی بزرگی برای اجرا در این موسسه وجود دارد.
استاندار یزد در پایان سخنان خود گفت: باید از کسانی که قصد دارند در استان سرمایه‌گذاری کنند، حمایت و شرایط را برای آن‌ها تسهیل کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا