استاندار یزد در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بابیان اینکه استان یزد وضعیت مناسبی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارد، گفت: علی‌رغم این موقعیت به لحاظ حساسیت جغرافیایی و اینکه استان در مسیر چهارراه مواصلاتی و ترانزیت واقع‌شده است مدیران ارشد استان عزم و اراده جدی در مبارزه با قاچاق کالا دارند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ «محمود زمانی قمی» در این نشست که عصر سه‌شنبه 22 اسفندماه در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و دستگاه‌های استان بیان کرد: خیلی امر پیچیده‌ای نیست که بگوییم قاچاق کالا و ارز چه تأثیر منفی‌ای بر کشور و به‌ویژه حوزه اقتصاد می‌گذارد.
وی ادامه داد: به‌طور طبیعی ما زمانی شاهد یک اقتصاد سالم و پویا در کشور خواهیم بود که قاچاق کالا و ارز خیلی تضعیف یا ریشه‌کن شود.
زمانی قمی افزود: در هر زمان و مکانی که قاچاق کالا و ارز را مشاهده کنیم، می‌توانیم رد پای یک اقتصاد بیمار و فاسد و رشوه‌گیری و رشوه‌خواری را ببینیم.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: به خاطر همین اهمیت موضوع است که مقام معظم رهبری انگشت تأکید روی موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز گذاشته‌اند و این مسئله را به همه دولت‌ها نیز سفارش کرده‌اند.
وی ادامه داد: علی‌رغم مبارزه همه دولت‌ها با این پدیده شوم و نامناسب هنوز وضعیت کاملاً مناسبی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور نداریم و راه زیادی پیش روداریم.
زمانی قمی در پایان سخنان خود بابیان اینکه استان یزد وضعیت مناسبی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارد، گفت: علی‌رغم این موقعیت به لحاظ حساسیت جغرافیایی و اینکه استان در مسیر چهارراه مواصلاتی و ترانزیت واقع‌شده است مدیران ارشد استان عزم و اراده جدی در مبارزه با قاچاق کالا دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا