استاندار یزد با صدور حکمی «فخرالسادات خامسی هامانه» را به سمت مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ روز سه‌شنبه 22 اسفندماه؛ استاندار یزد در حکمی «فخرالسادات خامسی هامانه» را به سمت مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد منصوب کرد.
«محمود زمانی قمی» در حکم «فخرالسادات خامسی هامانه» آورده است:
با عنایت به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده نظر به سوابق، تعهد و تجربیات ارزنده شما، به‌موجب این حکم از تاریخ 22/12/1396 به سمت مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ردیف سازمانی 87-31 منصوب می‌شوید.
امید است با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی‌عصر (عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید و نهایت سعی و تلاش خود را در انجام وظایف و امور محوله طبق ضوابط و مقررات مربوط معمول نمایید.
«فخرالسادات خامسی هامانه» پیش‌ازاین سمت‌هایی چون رئیس دانشگاه حضرت رقیه (س) و مدیرکلی دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد را در کارنامه خود دارد.
«مجید جوادیان زاده» نیز که پیش‌ازاین در سمت مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد مشغول به فعالیت بود با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد منصوب شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا