استاندار یزد در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان بافق از پیگیری برای ایجاد صنایع جوار ریلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست استاندار یزد، سرپرست معاونت عمرانی استانداری و مدیران کل سیاسی، انتخابات و شهری و شوراهای استانداری با فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق در محل فرمانداری بافق برگزار شد.
استاندار یزد در ابتدای این نشست با ابراز خرسندی از عملکرد «محمد زاده رحمانی» فرماندار بافق، اظهار داشت: فرماندار بافق یکی از موفق‌ترین فرمانداران استان یزد هست و بنده در همان ابتدای فعالیت خود در استان یزد تشخیص دادم که وی انسانی توانمند و پرتلاش است.
«محمود زمانی قمی» در ادامه، نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق را متفاوت نسبت به سایر جلسات مشابه در دیگر نقاط محل خدمت خود عنوان و تصریح کرد: بنده در استان‌های مختلف با شوراهای اسلامی جلسات متعددی داشتم اما، خوشبختانه سطح موضوعات مطرح‌شده در این جلسه نسبت به سایر جلسات مشابه بالاتر و موارد اساسی‌تر جهت رشد این شهرستان عنوان شد.
وی از بافق به‌عنوان یک شهرستان با منزلت عنوان کرد و افزود: برای بنده تمام کشور مورداحترام است و از توسعه و پیشرفت تمام کشور خوشحال و خرسند می‌شوم و البته اینجا حوزه سرزمینی بنده و والی این استان هستم و به بافق خیلی علاقه‌مند هستم و تمدن و تاریخ اینجا نشان از بامنزلت بودن این منطقه دارد.
زمانی قمی در ادامه پنج راه ریلی بودن شهرستان بافق را یک مزیت برای کل استان یزد عنوان و ایجاد صنایع جوار ریلی را یک خواسته خود برای شهرستان بافق عنوان کرد و گفت: ایجاد صنایع جوار ریلی در شهرستان بافق ازجمله کارخانه تعمیرات اساس یک خواسته و مطالبه معقول و درستی هست و با جدیت دنبال خواهم کرد و با مسئولان مربوطه و معاونین رئیس‌جمهور مکاتبه لازم را خواهم داشت.
وی فراهم آوری سرمایه‌گذاری در بخش صنایع جوار ریلی بافق را یک اقدام بزرگ توصیف کرد و تصریح نمود: آمادگی دارم جهت مذاکره با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دراین‌باره وارد شوم، چراکه با اجرای این طرح‌ها اشتغال بالایی در سطح استان و شهرستان ایجاد و چهره صنعت این منطقه به‌کلی تغییر داده می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا