سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بابیان اینکه شهرستان بافق ظرفیت‌های مطلوبی در بخش‌های مختلف دارد و توسعه در بافق کاملاً مشهود است؛ اظهار داشت: تاکنون سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در شهرستان بافق به‌خوبی فعالیت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست استاندار یزد، سرپرست معاونت عمرانی استانداری و مدیران کل سیاسی، انتخابات و شهری و شوراهای استانداری با فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق در محل فرمانداری بافق برگزار شد.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری یزد در این نشست توسعه سرمایه‌گذاری بخش‌های گردشگری بافق را یکی از راهکارهای مؤثر در ایجاد اشتغال در این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان بافق ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف دارد و توسعه در بافق کاملاً مشهود است و تاکنون سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری شهرستان بسیار خوب کارکرده‌اند.
«محسن صادقیان» افزود: شهرستان بافق در جذب گردشگر در سال گذشته رتبه و رشد مناسبی در استان داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم بهسازی معابر شهری بافق تأکید کرد و گفت: در بحث توسعه معابر درون‌شهری، بافق رشد چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته داشته است و اکنون دیگر نیازی به توسعه در این بخش نیست و بهسازی این معابر دارای اهمیت هست که باید در دستور کار قرار گیرد.
وی همچنین در ادامه بر لزوم دقت نظر مسئولان در منظره آرایی فضای درون شهر بافق تأکید کرد و گفت: مجموعه شهرداری بافق در بحث منظره آرایی فضای شهری بافق و نظارت بر نصب تابلوهای ساختمان‌های تجاری با دقت نظر پیش‌تری گام بردارند تا منظره‌ای ناخوشایند در چهره شهر ایجاد نشود.
سرپرست معاونت هماهنگی عمرانی استانداری یزد همچنین به وضعیت تردد در جاده‌های برون‌شهری بافق پرداخت و عنوان داشت: از شهرستان بافق روزانه بیش از 500 دستگاه تریلی و کامیون به سمت یزد عبور می‌کند و باری با وزن بیش از دو میلیون تن مواد معدنی به سمت مرکز استان و دیگر استان‌های کشور از این شهرستان روانه می‌شود.
وی در پایان تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تردد در مسیر بافق به یزد می‌توان در آینده این مسیر از بزرگراه به آزادراه تبدیل شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا