سرپرست روابط عمومی استانداری یزد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بر استقلال این شورا تأکید کرد و گفت: لازم است حداقل دو ماه یک‌بار نشست‌های شورا با محوریت آموزش و با دستور کار مشخص برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه 21 اسفندماه نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای این شورا در تالار کوثر استانداری برگزار شد.
سرپرست روابط عمومی استانداری یزد در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و تقدیر از زحمات «داوود پاک‌طینت» مدیر سابق روابط عمومی استانداری بیان کرد: مهم‌ترین چالشی که در سال جاری با آن روبرو بوده‌ایم، تنزّل ساختار سازمانی روابط عمومی در مجموعه استانداری‌های کشور بوده است.
«علی صالحی» ادامه داد: درست است که عوامل بیرونی می‌تواند روی فعالیت روابط عمومی‌ها تأثیرگذار باشد اما نباید با تغییرات در روابط عمومی استانداری، همایش‌ها و نشست‌های شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان به‌اصطلاح به اغما رود.
وی تصریح کرد: لازم است این شورا استقلال خود را حفظ کند و حداقل دو ماه یک‌بار نشست‌های شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با محوریت آموزش و دستور کار مشخص برگزار شود.
وی افزود: قدم اول و سنگ بنای فعالیت‌های روابط عمومی، انسجام شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان است و هرچه این شورا قوی‌تر باشد، فعالیت روابط عمومی‌های استان نیز بهتر و شایسته‌تر انعکاس می‌یابد.
صالحی در پایان سخنان خود بر اجرایی شدن سند چشم‌انداز روابط عمومی‌ها در سال آینده تأکید کرد.
گفتنی است در پایان نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از «داود پاک‌طینت» مدیر سابق روابط عمومی‌های استانداری یزد، «سید جلال حسینی» مدیر هماهنگی واحد خبر صداوسیمای مرکز یزد، «حسن کرمی» عکاس باسابقه و پیشکسوت روابط عمومی استانداری با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا