معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان و بلوچستان درخلال دیدار با جمعی از مربیان، ارائه آموزش های مهارتی را مهمترین اقدام رهایی از مشکلات بیکاری دانست و مربیان را به عنوان پیش قراولان حل این مشکل عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، دکتر سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن از مربیان به عنوان تأثیرگذارترین نیروهای اين سازمان در  حوزه آموزش هاي مهارتي یاد کرد.

دكتر پاك سرشت، ارائه آموزش های مهارتی درست و با کیفیت را منوط به حضور مربیان متعهد و متخصص دانست وگفت: مربیان درخط مقدم حضور در جامعه هستند و از نزدیک با مشکلات کارآموزان، نیاز های بازار کار و ... سر و کاردارند.

وی در ادامه  بر استفاده از تجارب مربیان ما در راستاي حل مشكل فقر مهارت و بیکاری تأكيد كرد و گفت: مربیان اين سازمان  با وجود مشکلات اعم از کمبود تجهیزات و سختی کار در پیشبرد اهداف سازمان تلاش نموده اند.

دكتر پاک سرشت گفت: در شرایط فعلی کشور با به روز رسانی تجهیزات و برطرف سازی موانع به بهترین نحو در پاسخگویی به نیاز های مهارتی جامعه و بازار کار تلاش کنیم . 

وی شکل گیری اراده برای تغییر مسیر جامعه به سمت فراگیری مهارت ها توسط مربیان را برای کل سازمان اثر بخش عنوان کرد .

همچنين در نشست مذكور، مربیان به بیان مشکلات خود در زمینه ارائه مهارت آموزی در مناطق دور افتاده، بیمه و ... پرداختند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا