محمد زاده رحمانی در اجلاس استانی اصناف در بافق گفت: اتاق اصناف در اعطای پروانه به افراد دقت داشته باشد زيرا يك فرد مغازه دار و بازاري مي تواند نقش مهمي در محيط خود داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در اجلاس اتاق های اصناف استان یزد که با حضور امام جمعه بافق، روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستان های استان یزد و برخی از مسئولان استانی و شهرستاني در محل هتل نیکان برگزار شد، با تاکید بر اینکه حضور اتباع خارجی در این شهرستان ممنوع است، گفت: در جاهاي ديگر هم باید پیگیر این موضوع بود و نگذاشت صنوف ما بدست اتباع بیگانه بیافتد که اگر این امر توسعه یابد برای کشور مشکل ساز خواهد شد.

زاده رحمانی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه تخصصی در اختیار اصناف بافق است، بیان داشت: برای اتمام ساختمان اتاق اصناف بافق نیز تامين اعتبار شده تا روند اجرای این امر با سرعت بیشتری پایان گیرد.

وی همچنین بر لزوم دقت بیشتر در صدور پروانه های کسب برای متقاضیان تاکید کرد و بیان داشت: پروانه کسب را باید برای کسانی صادر کرد که نسبت به انجام کار آگاهی دارند و به ارزش و حرمت آن واقف هستند.

فرماندار بافق در معرفي شهرستان و در رابطه با توسعه گردشگری و شهرسازی در این شهرستان نیز بیان کرد: بافق در بحث گردشگری و بوم گردی توانسته در کشور مطرح شود و اقدامات خوبی در این زمینه نیز صورت گرفته و زمینه اشتغال برای جوانان فراهم شده است.

امام جمعه بافق نیز در این اجلاس با بیان اینکه اقتصاد یک موضوع پیچیده است گفت:در این کشور باید از بازاریان و متخصصان اقتصاد دان برای پیشرفت در این عرصه استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد سلیمانی افزود: کشور در صنعت تولید بویژه در بخش کشاورزی و پوشاک خودکفا می باشد و اگر متخصصان اقتصاد و بازاریان با تعامل یکدیگر وارد کار شوند کشور پیشرفت می کند.

وی بازاریان را پشتوانه های این کشور عنوان کرد و بیان داشت:استان یزد قطب فکر،اندیشه و اقتصاد است و باید از وجود نخبگان در تمام عرصه ها استفاده کرد و نگذاریم کشورهای خارجی مانع از رشد و چرخش اقتصاد در کشور شوند.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا