محمد زاده رحمانی در کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان بافق که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: از ابتداي سال ٩٦ تا كنون ٢٠١٥ نفر به عنوان بيمه شده اصلي در بافق به خانواده تامين اجتماعي پيوسته و به عبارتي داراي شغل شده اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق گفت: در جلسه اخیر کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان، آمار مستندی از زبان رییس شعبه تامین اجتماعی بافق اعلام شد که هم امیدوار کننده است و هم بیانگر خروجی مثبت فعالیت مسئولان و مدیران بخش های دولتی، تعاونی و خصوصی شهرستان در جهت ایجاد اشتغال می باشد.

برخی از آمار ارائه شده در این نشست به شرح ذیل می باشد:

- از ابتداي سال ٩٦ تا كنون ٢٠١٥ نفر به عنوان بيمه شده اصلي در بافق به خانواده تامين اجتماعي پيوسته و به عبارتي داراي شغل شده اند.

- از ابتداي سال جاري تا كنون ١٩٢ كارگاه در بافق داراي كد تامين اجتماعي شده اند كه ١٠٠ تا از اين كارگاه ها، پيمانكاران معادن و شهرداري بوده ولي نكته مهم اينكه ٩٢ تا از اين تعداد، كارگاه ها و واحدهاي توليدي و خدماتي متنوع بوده اند.

-  ١٤١٥٠ نفر كارگر، تكنيسين، كارشناس و مهندس در كارگاه ها و كارخانجات شهرستان مشغول هستند و ١٠٠٠ نفر هم داراي مشاغل خاص (بيمه خويش فرما) هستند ولي با اين وجود، آمار بيمه بيكاري ما فقط ٣٥ نفر است.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا