معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با تأکید بر اینکه قطعاً مشکلی در تأمین کالاهای ضروری به‌ویژه میوه عید در استان نخواهیم داشت؛ گفت: پیش‌بینی‌شده تا بیش ازآنچه که موردنیاز است در سطح بازار توزیع شود تا مردم بااحساس آرامش نسبت به خرید مواد مصرفی ضروری اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «علی زینی‌وند» عصر روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه در نشست شورای اداری استان یزد پیرامون تنظیم بازار از سوی دولت به‌ویژه در عید نوروز اظهار داشت: استاندار یزد دستور ویژه‌ای برای تشکیل ستاد تنظیم بازار صادر کردند و تاکنون نشست‌هایی نیز برگزارشده تا در سه حوزه اقلام خوراکی، نظارت بر قیمت‌های مصوب و تأمین امنیت غذایی و کافی بودن آن اقدام شود.
وی بابیان اینکه تمامی اقلام ضروری موردنیاز در استان تأمین‌شده و با ارزیابی میانگین مصرف، بیش از میزان موردنیاز نیز موجود است؛ ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن بود همه مردم در تمامی نقاط استان اطلاعات و دسترسی لازم را نداشته باشند، طراحی شبکه توزیع و اطلاع‌رسانی در دستور کار قرار گرفت و طرح آن آماده‌شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد بابیان اینکه بر اساس این شبکه مردم هر شهرستان در جریان نحوه توزیع اقلام ضروری عید نوروز قرار می‌گیرند و می‌توانند نسبت به تهیه مایحتاج خود اقدام کنند؛ افزود: درزمینه برپایی نمایشگاه نیز اقدامات لازم صورت گرفته و مشکلی نداریم.
وی با اشاره به موضوع مهم نظارت بر بازار اظهار داشت: این مهم ازجمله اقدام‌ها و تصمیم‌های ستاد تنظیم بازار استان است که با دقت و جدیت انجام خواهد شد تا مشکلی درزمینهٔ اقلام مصرفی مردم نباشد.
زینی‌وند با تأکید بر اینکه قطعاً مشکلی در تأمین کالاهای ضروری به‌ویژه میوه عید در استان نخواهیم داشت؛ عنوان کرد: پیش‌بینی‌شده تا بیش ازآنچه موردنیاز است در سطح بازار توزیع شود تا مردم بااحساس آرامش نسبت به خرید مواد مصرفی ضروری اقدام کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا