طبس- خبرنگار یزدفردا/ فرماندار، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی و مدیر توزیع برق میبد به دیدار مهندس بهارستانی شهردار طبس آمدند و ضمن گفتگوی دوستانه از وی بعنوان مدیری پویا یاد کردند.

فرماندار میبد در این دیدار گفت: موفقیت چشمگیر مهندس بهارستانی در شورای اسلامی شهر و شهرداری میبد زیبنده تجلیل است و شهروندان قدرشناس میبد به نیکی از وی یاد می‌کنند و امیدوارم طبس نیز از این مدیر خلاق، پاکدست و خادم بهره‌مند شود.

حسین فلاح افزود: یادگار خدمات مهندس بهارستانی در میبد به چشم می‌آید و مردم طبس بعنوان انسان‌هایی قدرشناس، میهمان‌نواز، مومن و باشخصیت لایق بهترین خدمات هستند که به طور یقین اقای شهردار سربلند خواهد شد.

مهندس طلائی مقدم- معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز در این دیدار صمیمی شهردار را مدیری اهل تعامل و قوی برشمرد و گفت: پاکدستی و خلاقیت مردمان نجیب استان یزد یکی از دلایل انتخاب مهندس بهارستانی بود و ایشان نشان داده که می تواند موجب تحول در شهر طبس باشد.

در این جمع صمیمی که به منظور دیدار با مجید بهارستانی یزدی و با حضور سید مهدی طلائی مقدم در طبس انجام شد، فلاح- فرماندار، ماندگاری- مدیرعامل شهرک صنعتی، عدل- مدیر توزیع برق و برزگری از صنعتگران میبد حضور داشتند.

گفتنی است، مجید بهارستانی یزدی شهردار طبس، پیش از این عضو شورای شهر و شهردار میبد بوده است.

تصاویر این دیدار در پایین مشاهده کنید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا