یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: با تلاش ماموران پلیس شهرستان اشکذر استان یزد اعضای باند سه نفره سرقت کپسول های گاز شناسایی و دستگیر شدند، سارقان به سرقت 70 سیلندر کپسول گاز اعتراف کردند.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ "حسین ثقفی" فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر خاطرنشان کرد: در پی سرقت های متعدد کپسول های گاز در شهرستان و ایجاد حساسیت در بین مردم و کسبه محل، تیمی از ماموران باتجربه کلانتری مرکز، مسئول بررسی این موضوع شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضائی، تحقیقات لازم در این زمینه را آغاز کرده و ضمن رصد دوربین های مداربسته شهر، تصاویری از دو متهم را هنگام سرقت بدست آوردند.

حسین ثفقی ادامه داد: پس از مطابقت تصاویر به دست آمده با آلبوم مجرمان سابقه دار، دو متهم سابقه دار شناسایی و ماموران کلانتری مرکز آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

ثقفی افزود: سارقان دستگیر شده که دو برادر 27  و 30ساله می باشند دربازجویی های خود به سرقت سیلندرهای گاز با همدستی فرد دیگری به هویت "ع.ث" 38 ساله اعتراف کرده که همدست آنها نیز در عملیات غافلگیرانه پلیس، دستگیر شد.

وی گفت: اعضای این باند سرقت که معتاد به موادمخدر نیز می باشند به سرقت 70 سیلندر گپسول گاز در سطح شهرستان اشکذر اعتراف کردند.

سرهنگ ثقفی تصریح کرد: سارقان با فروش کپسول های گاز سرقتی در شهر ها و مکان های مختلف سعی در برملا نشدن هویتشان را داشتند که با تلاش ماموران کلانتری مرکز این شهرستان به کار خود پایان دادند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا