⁦به گزارش خبرنگار یزد فرد ادرطبس معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به همراه دیگر مسئولین در اختتامیه مسابقات والیبال بانوان جام فجر حضور یافت

 این دوره از مسابقات با حضور 9 تیم : راه آهن، هشت طاق ، زیبایی سرمه،اصناف، ایران خودرو ،سه گام، بسیج دشتغران و بسیج طلاب برگزار شد.
 این دوره از مسابقات در دو گروه و به صورت دوره ای انجام شد و تیمها  با انجام 20 بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
و 4 تیم  راه آهن، زیبای سرمه،هشت طاق و ایران خودرو از سد رقیبان خود گذاشتند وبه مرحله نیم نهایی صعود کردند.
 در دیدار نیمه نهایی دو تیم زیبای سرمه و راه آهن به مصاف یکدیگر رفتند که راه آهن توانست زیبای سرمه را شکست دهد و یک پای فینال باشد و در دیگر بازی نیمه نهایی ایران خورو و هشت طاق با هم به رقابت پرداختند که هشت طاق توانست رقیب خود  ایران خودرو را از پیش رو بردارد و دیگر فینالیست این بازیها باشد.
 در روز سه شنبه 4 تیم راه آهن وهشت طاق و ایران خودرو و زیبایی سرمه در دیدار رده بندی و فینال مقابل هم قرار گرفتند که در بازی رده بندی زیبای سرمه و ایران خودرو با هم به رقابت پرداختند که در یک بازی زیبا و پا یاپای این تیم زیبای سرمه بود که رقیب خود ایران خودرو را با نتیجه 2 بر1 شکست دهد و مقام سوم را از آن خود کند.
همچنین در بازی فینال که بین دو تیم مدعی راه آهن و هشت طاق برگزار شد تیم راه آهن توانست با توانایی بالای بازیکنانش تیم هشت طاق را با نتیجه 2 بر 0 از پیش رو بردارد و مقام اول این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کند.
 در پایان تیم راه آهن ( مقام اول) تیم هشت طاق(مقام دوم)و تیم زیبایی سرمه (مقام سوم) را به خود اختصاص دادند.
همچنین خانم زینب نظری از تیم راه آهن به عنوان بازیکن با اخلاق و خانم فاطمه محبی از تیم ایران خودرو به عنوان بازیکن فنی این دوره از مسابقات انتخاب شدند.
کاپ اخلاق مسابقات به تیم ایران خودرو اختصاص یافت.
به این ترتیب پرونده مسابقات والیبال بانوان جام فجر طبس به پایان رسید هیئت والیبال طبس برای تیمهای شرکت کننده این مسابقات و بازیکنان و مربیان و کادر اجرایی ارزوی موفقیت دارد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا