استاندار یزد در نشست احزاب و تشکل‌های سیاسی استان که با حضور معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد، با ارائه پیشنهاد ثبت انجمن گفتگوی بین نسلی در استان یزد؛ افزود: امکانات موردنیاز را تأمین خواهم کرد و تقاضا دارم این گفتگو به‌صورت مویرگی در سطح جامعه دنبال شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ شامگاه دوشنبه 2 بهمن‌ماه؛ «محمود زمانی قمی» در نشست احزاب و تشکل‌های سیاسی استان یزد که با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد با تبریک ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: احزاب و تشکل‌ها در خصوص طرح گفتگوی ملی پیرامون مسائل خانواده اظهارنظر داشته باشند و مسائل را مطرح کنند.
وی بابیان اینکه به دنبال استحکام خانواده و اصلاح آسیب‌ها در راستای جامعه هستیم؛ ادامه داد: برای تحقق این هدف به بحث‌های اقناعی و گفتگوی بیشتر با احزاب و تشکل‌ها نیاز داریم.
استاندار یزد با ارائه پیشنهاد ثبت انجمن گفتگوی بین نسلی در استان یزد؛ افزود: امکانات موردنیاز را تأمین خواهم کرد و تقاضا دارم این گفتگو به‌صورت مویرگی در سطح جامعه دنبال شود.
وی با اشاره به اینکه دولت مسیر حضور احزاب برای مشارکت بیش‌ازپیش را در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بازکرده است، تصریح کرد: احزاب با برنامه‌ریزی منسجم ارتباط خود را با مدیریت استان و مجموعه استانداری بیشتر و مستمر کنند.
زمانی قمی بابیان اینکه تدبیر و ارائه راهکارهای اجرایی در حوزه توسعه اجتماعی و فرهنگی ازجمله ضرورت‌های اجرایی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است عنوان کرد: توسعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی استان با اصلاح آسیب‌ها در سطح جامعه و خانواده محقق می‌شود که برای تحقق آن باید از مسیر گفت‌وگوی درست و مطلوب اقدام کرد.
وی با اشاره به اینکه برای وضعیت معلمانی خرید خدمت پیگیری‌های لازم و مکاتبات را دنبال کرده‌ام؛ اضافه کرد: تا حصول نتیجه پیگیر کارخواهم بود و هرکجا که لازم باشد ورود خواهم کرد تا این موضوع برای معلمان که تربیت نسل‌های آینده را به عهده‌دارند به نتیجه برسد.
استاندار یزد در پایان تأکید کرد که صدای معلمان خرید خدمت را شنیده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا