محمد زاده رحمانی پیرامون احداث جاده دسترسی به منطقه سبزدشت بافق گفت: به دنبال آن هستیم با حفظ منطقه بکر کوه بافق مناسبترین راه دسترسی برای اهالی منطقه سیزدشت احداث شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق از موافقت سازمان انرژی اتمی و همچنین سازمان حفاظت محیط زیست با احیا و احداث جاده سیروس آباد برای دسترسی منطقه سبزدشت به مرکز شهرستان خبر داد.

محمد زاده رحمانی به بازدید هفته گذشته کارشناسان سازمان انرژی اتمی کشور و سازمان حفاظت محیط زیست به همراه نمایندگان فرمانداری و اهالی منطقه از مسیرهای پیشنهادی خبر داد و یاد آور شد: گزینه احیای جاده سیروس آباد مورد تایید جمع قرار گرفت.

فرماندار بافق در خصوص جاده سیروس آباد گفت: این مسیر از لحاظ مسافت در حدود 5 کیلومتر طولانی تر از مسیر گزوئیه است ولی به علت نداشتن ناهمواری و شیب های تند از لحاظ بعد زمانی، کوتاه تر می باشد.

زاده رحمانی در خصوص آغاز عملیات اجرایی این مسیر نیز بیان داشت: چناچه اداره کل حفاظت محیط زیست استان در خصوص تامین اعتبار ساخت این جاده مساعدت نماید می توان عملیات اجرایی آن را از سال 97 شروع و به صورت جهادی و با استفاده از امکانات شهرستان به پیش برد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا