سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای اشکذر از برگزاری کارگاه استاندارد نویسی دراین مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ، میر جلیلی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی استاندارد نویسی گفت: 4۰ نفرمربیان مراکز اشکذر ، زارچ و مدیران و مربیان آموزشگاههای آزاد تحت پوشش این مراکز در این کارگاه با مبانی آموزشی استاندارد نویسی آشنا شدند.

سرپرست مرکز اموزش فنی وحرفه ای اشکذر در توضیح کارگاه آموزش استاندارد نویسی افزود: این دوره ها با توجه به رویکرد جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خصوص تدوین استاندارد ها و همچنین با توجه به آسیب شناسی در خصوص روش فعلی استاندارد نویسی برگزار شده است.

میر جلیلی، توانایی فردی، تجهیزات آموزشی، ارزیابی پیش نیازهای آموزشی، نحوه تبدیل عملیات اجرایی به عنوان های استاندارد، تلفیق برنامه های درسی تئوری و عملی، استفاده از برنامه های عمومی در آموزش های تخصصی، شرایط مربی و کارآموز را از جمله مطالب مورد تدریس در این دوره برشمرد.

  وی اظهار داشت : مهندس علیشاهی کارشناس آموزش در این کارگاه سرفصل های آموزشی را برای شرکت کنندگان تدریس کرد. وی تصریح کرد: به تمامی شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهینامه حضور در دوره آموزش استاندارد نویسی ارایه شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا