دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، طی حکمی محمدابراهیم رحیمی را به سمت مدیرکل حوزه ریاست این سازمان منصوب نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد : طی حکمی از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمدابراهیم رحیمی به سمت مدیرکل حوزه ریاست این سازمان منصوب شد.

 در این حکم آمده است: با سلام و احترام

نظربه توانمندی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل حوزه ریاست، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تعیین می شوید.

با عنایت به گستردگی واهمیت فعالیت های سازمان در حوزه مهارت آموزی و برنامه ها و اولویت­های دولت دوازدهم درحوزه اشتغال و کارآفرینی و نقش موثر و جایگاه خطیر آن اداره کل انتظار می رود با حسن تدبیر و برقراری ارتباط منسجم با معاونین، مدیران وکارشناسان محترم اهتمام جدی خود را جهت انجام بهینه امور، ارتقاء سطح کیفی فعالیت­ها و برنامه­های حوزه­کاری، افزایش بهره­وری مجموعه، ارائه گزارش­های به هنگام، پیگیری برنامه ها، تنظیم برنامه فعالیت­های مرتبط با سازمان و برقراری ارتباط موثر و پویا با مراجعین محترم و جلب رضایت آنها بکارگرفته و با پیشنهادهای سازنده، سازمان را در رسیدن به اهداف خود یاری نمائید.  

رجاء واثق دارم که در اجرای وظایف محوله از همکاری معاونین، مشاورین، مدیران کل ستادی و استانی و سایر همکاران محترم برخوردارخواهید بود.

امید است درخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر تحقق اهداف عالیه سازمان با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید درحسن انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشید.  

سليمان پاك­سرشت

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

 

  دانلود فايل : 4.jpg ( 987KB )

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا