محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در جلسه با "احمد ابراهیمی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اشتغال فرزندان شهدای والامقام شهرستان در ادارات کل استان را گامی موثر در جهت رفع بیکاری فرزندان شهدا و پرورش نیروی کار آمد عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه مدیرکل و شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد با فرماندار بافق و برخی از مسئولان این شهرستان پیرامون رفع مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا و جانبازان در محل بنیاد شهید بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه با عرض خیر مقدم به حاضرین رفع مشکل اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان را اولویت اصلی دستگاه های شهرستان عنوان کرد و گفت: مسئولان بنیاد شهید استان در مورد اشتغال فرزندان شاهد علاوه بر به کارگیری در شهرستان باید زمینه اشتغال این عزیزان را در ادارات کل استان را نیز فراهم آورند.

محمد زاده رحمانی افزود: بکارگیری فرزندان شاهد در ادارات کل استان بر اساس تخصص آنها فرصتی مناسب در رفع بیکاری این عزیزان و ایجاد بستر لازم در امر نیرو پروری برای شهرستان می باشد.

فرماندار بافق در ادامه این جلسه پیرامون احداث ساختمان بنیاد شهید بافق قول مساعد داد و گفت: مجموعه فرمانداری شهرستان این آمادگی دارد تا با معرفی زمین از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تعامل این اداره کل در جهت تکمیل این ساختمان عملیات ساخت آن را شروع نماید.

گفتنی است در ادامه این جلسه حاضرین پیرامون رفع برخی دیگر از مسائل و مشکلات خانواده معظم شاهد و ایثارگر شهرستان بافق به بحث و تبادل نظر پرداختند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا