سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری یزد در جلسه هماهنگی در خصوص حل مسائل و مشکلات نمایشگاه بین المللی استان گفت : رفع موانع و مشکلات این نمایشگاه اولویت اصلی ماست .

علی زینی وند با اشاه به اینکه وجود نمایشگاه ها می توانند در رونق اقتصاد موثر باشد؛گفت : هرجا که تولید کننده های ما به نمایشگاهی ورود می کنند بعد از آن شاهد حجم عظیمی از بازاریابی و فروش محصولاتشان هستند .
وی با بیان اینکه روند پیشرفت این نمایشگاه به کندی پیش می رود؛ تاکید کرد: از این پس کمیته ای را متشکل از نماینده چند دستگاه مختلف تعیین می کنیم تا دوره ای ضمن بازدید و نظارت از این نمایشگاه ، روند اجرایی پروژه را به ما اعلام نمایند .
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری افزود : هرجا مدیر در هر بخشی با جديت کار کرده است ، کار خوب پیش رفته و متاسفانه هر کجا مدیری وظیفه خودش را به خوبی انجام نداده است، آن کار بر زمین مانده و ما حق نداریم کسی که کننده کار نیست کار را به آن واگذار کنیم.
زینی وند تصریح کرد: هر مدیری بخواهد در روند عادی اشتغال در استان عامدانه تعلل ایجاد کند حتما مقصر خواهد بود.
وی به مشکلات برخی سرمایه گذاران در واگذاری زمین به آنها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نباید به خاطر واگذاری یک زمین چند ماه سرمایه گذاری را معطل کنیم چرا که رونق اقتصاد می تواند جوانان را در مسیر اشتغال قرار دهد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری گفت : ما از طرحها و پروژه های بخش خصوصی استقبال می کنیم ولی اگر آن بخش ،کننده کار نباشد و تعللی در این مسیر ایجاد کند به شدت مانع می شویم.
زینی وند همچنین از روند اجرایی و پیشرفت نمایشگاه بین المللی استان یزد بازدید کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا