در راستاي اجراي تفاهم نامه منعقده، مرحله نخست تجهيز و به روزرساني مراكز آموزشي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با همكاري شركت مديران خودرو صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ، علی موسوی، معاون آموزش سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور ضمن ابراز خرسندی از اجرای تفاهم نامه همکاری آموزشی سازمان و شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت: اولین مرحله ارسال تجهیزات به پنج مرکز آموزش فنی و حرفه ای کشور انجام شده است.

بنا براین گزارش،  موسوی در مراسم اولین مرحله از تجهیز مراکز آموزشي سازمان  آموزش فنی و حرفه ای کشور با قطعات و مجموعه های اهدایی شرکت مدیران خودرو اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم حدود 10 مرکز  آموزش فنی و حرفه ای را تجهیز كنيم.

معاون آموزش سازمان با اشاره به اینکه تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه ای بر اساس اولویت بندی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: بر اين اساس در مرحله اول تجهیزات به استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، مازندران، فارس و خراسان رضوی ارسال  شد.

وي افزود: همچنین تعداد 14 نفر از مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از آموزش های تخصصی اتومکانیک و برق خودرو را در مرکز آکادمی آموزش شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو كسب كردند.

 مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو اعلام كرد:

تا پايان سال 1397 تعداد 32 مركز آموزش فني وحرفه اي كشور تجهيز و به روزرساني مي شود

در ادامه قادری، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت: شرکت مدیران خودرو به عنوان سومین شرکت خودرو سازی در کشور، رویکرد توسعه، بهینه سازی در خدمات پس از فروش را در دستور کار قرار داده است.

قادری مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو تأكيد كرد: این جریان امروز به میزانی از اهمیتی برخوردار است که سال 1396 در شرکت مدیران خودرو به عنوان سال خدمات پس از فروش نام گذاری شده است.

وی افزود: در حال حاضر شرکت مدیران خورو با در نظر گرفتن  سه شاخص سرعت، مدیریت خدمات و اجرای تعمیرات در حوزه تعمیرگاهی تلاش دارد تا  اهدافی که در جهت توسعه و بهبود وضعیت خدمات پس از  فروش ترسیم نموده  را اجرایی كند.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو اظهار داشت: طبق تفاهم نامه ای که با سازمان آموزش فنی و حرفه ای منعقد شده، تا پایان سال 1397  تعداد 32 مرکز آموزش فنی و حرفه ای را تجهیز خواهیم کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا