استاندار یزد در دیدار با فرماندهان ارشد سپاه الغدیر اظهار داشت: باید کارآمدی نظام را با رفاقت، وحدت و همدلی اثبات کنیم تا بر مشکلات فائق آییم.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با فرماندهان رده‌های سپاه الغدیر یزد و مجموعه‌های وابسته به آن روز دوشنبه 25 دی‌ماه 96 در محل سالن زنده‌یاد حمیدیا برگزار شد.
«محمود زمانی قمی» در این دیدار با تسلیت به خانواده جان‌باختگان حادثه سانچی اظهار داشت: یقین دارم جمهوری اسلامی برای اقامه نماز به پا شده و اگر به قبل از پیروزی انقلاب نگاه کنیم، یک قدرتی کشورها را به دو بخش تقسیم کرده بود و شاه نیز ژاندارم منطقه بود و آمریکا هم از این نظم راضی بود و منافعش هم تأمین می‌شد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به‌رغم کارآمدی این دو جریان، نظم چند دهه را به هم‌ریخت و این‌ها نیز سراسیمه حرکت کردند تا با کمک صدام و پول شورای خلیج‌فارس منافع خود را حفظ کنند و به انقلاب حمله کردند تا نظم جدیدی را ایجاد کنند.
استاندار یزد بابیان اینکه بعد از دفاع مقدس، کشور نقش جدی‌تری را در منطقه ایفا می‌کند و یک نقش‌آفرین جدی در خاورمیانه است؛ گفت: تحمل ندارند انقلاب را با این قدرت ببینند و از بدنام کردن گفتمان دین و اسلام با جریان‌های فاسد که آخرین آن داعش بوده است همواره بهره برده‌اند.
وی بابیان اینکه دشمنان دنبال این هستند تا این گفتمان آسمانی که دین و انقلاب را درهم‌آمیخته به هر شکلی تخریب کنند؛ افزود: یک صفحه از تاریخ انقلاب بدون حضور سپاه قابل‌تصور نیست و سپاه باید در تمامی موارد حضور چشمگیری داشته باشد تا کارآمدی انقلاب و نظام بیش از گذشته اثبات شود.
زمانی قمی بابیان اینکه حضرت علی (ع) از ابتدای ورود به عرصه سیاست تا پایان عمر خود یک‌لحظه از اخلاق دوری نکرد؛ افزود: چه حقی و واقعیتی آسمانی‌تر از حکومت علی بر مردم است و اگر غدیر خم ادامه پیداکرده بود امروز شکل دنیا به لحاظ فکری بسیار متفاوت بود.
وی با اشاره به رویدادهای تاریخی و سیاسی در طول تاریخ اسلام اضافه کرد: مولای ما بسیاری از حرکات و رفتارها مانند محاصره خانه عثمان را با همه اقداماتی که علیه دین انجام داده بودند نادرست دانسته و مخالف برخی رفتارها بودند و همواره اخلاق را سرلوحه داشتند.
استاندار یزد بابیان اینکه انقلاب اسلامی به دست یک فقیه عالی‌قدر رقم خورده و امروز نیز ادامه دارد؛ عنوان کرد: همواره تأکید بر رعایت اخلاق بوده است و در کنار استقرار اخلاق باید کارآمدی این انقلاب را به جهان اثبات کنیم.
وی بابیان اینکه کارآمدی انقلاب به معنای استقرار اخلاق، وحدت و رفاقت است؛ افزود: رفتار حضرت رسول (ص) و سایر الگوهای اسلامی ما و ائمه اطهار بر وحدت استوار بود و دشمنان ما باید این آرزو را به گور ببرند که این انقلاب به‌دوراز وحدت باشد و رفاقت در کشور نباشد.
زمانی قمی با تأکید بر اینکه راه و مسیر برای پیشرفت مشخص است؛ گفت: باید کارآمدی نظام را با رفاقت و وحدت و همدلی اثبات کنیم تا بر مشکلات فائق آییم.
وی بیان داشت: در حال حاضر فصل انقلاب و دفاع از انقلاب است؛ افزود: انقلاب مسیر خود را یافته و پیش می‌رود اما وظیفه ما سنگین است که باید دنبال انقلاب برویم و از مسیر منحرف نشویم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا