مردم يزد صبح روز يكشنبه 17 دی‌ماه؛ با حضور حماسی خود در راهپيمايي وحدت‌آفرین، ضمن تجديد بيعت با آرمان‌های نظام، حوادث اخير در برخي از نقاط كشور را محكوم کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ در این مراسم استاندار یزد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، معاونین وی، خیل عظیم مردم و مسئولان دارالعباده حضور داشتند.
مردم و مسئولین از میدان شهید بهشتی تا میدان شهدا را با شعارهای وحدت‌آفرین طی کردند و سپس در حسینیه امیر چخماق تجمع نمودند تا بیانیه نهایی و سخنرانی‌های نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد را گوش فرا دهند.
حضرت «آیت‌الله محمدرضا ناصری» در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: دشمنان نظام به دنبال تهیه هیزم آتش‌افروزی برای فتنه گران هستند که با شایعات و دروغ در فضاهای مجازی درصدد ناامیدی و یاس مردم از انقلاب‌اند.
وی تصریح کرد: بنابراین مراقب حرف‌ها، شایعات و توطئه‌ها باشید و با بصیرت، دشمن را از دوست تشخیص دهید و نگاه عمیق و دقیق به اتفاقات داشته باشید و با به‌کارگیری عقل و منطق از دستورات الهی و رهبری پیروی کنید.
وی گفت: اگر مقاومت کنید و تقوا، بیداری و بصیرت داشته باشیم و اسلام را یاری کنیم و به راهنمایی‌های ولی‌فقیه نیز توجه داشِته باشیم، خداوند هم همان‌گونه که وعده داده با صابران خواهد بود.
امام‌جمعه یزد خطاب به مسئولان، دانشگاهیان و نخبگان نیز گفت: با استفاده از تمامی نیروها و افکار آن‌ها، به دنبال ارائه طرح‌های نو و ابتکاری برای حل مشکلات جامعه باشند و درواقع انقلاب نوآوری را در کشور ایجاد کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا