مدیرکل بانوان استانداري يزد در نشست هماهنگی کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر گفت: برنامه‌های گراميداشت ايام ا... دهه فجر باکیفیت بيشتر و مشاركت پررنگ‌تر اقشار مختلف مردم برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ «رقیه کرمانیان» با تأکید برافزايش كيفيت برنامه‌ها و مشاركت پررنگ‌تر اقشار مختلف مردم در برگزاري برنامه‌های ايام ...دهه فجر اضافه كرد: انقلاب بر خواسته از همه اقشار و متعلق به همه است ازاین‌رو بايد تلاش كنيم تا در برنامه‌های این دهه اقشار مختلف مردم به‌ویژه بانوان و سازمان‌های مردم‌نهاد مشاركت و حضورداشته باشند.
وی با اشاره به سطح گستردگي و تنوع گروه هدف كميته بانوان و خانواده اعلام كرد: در برنامه‌ریزی‌های خود بايد تمام تلاش خود را به‌کارگیریم تا ضمن حفظ گستردگي جغرافيايي و گروه هدف، برنامه متفاوت‌تر و کیفی‌تر از سال‌های گذشته برگزار و بر توانمندي بانوان و كودكان جامعه تأثیرگذار باشد.
این مقام مسئول برنامه‌های نظیر غبارروبي گلزار شهدا، ديدار با خانواده شهدا، برگزاري نمايشگاه توانمندي و دستاوردها و هنرهاي تجسمي بانوان و دختران، نشست‌های علمي و جامعه‌شناختی و کارگاه‌های حقوقي، اقتصادي، جشنواره ورزشي بانوان و چاپ نشريه جهت معرفي زنان توانمند در حوزه‌های مختلف را از مهم‌ترین برنامه دهه فجر استان در حوزه بانوان و خانواده اعلام كرد.
در پایان اين جلسه مشاورين فرمانداران در شهرستان‌ها ديده گاه‌های خود را در خصوص برگزاري برنامه‌های دهه فجر بيان كردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا