در مراسم اختتاميه سومين المپياد تكنسين هاي ایران از برگزيدگان نهايي اين مسابقات، تقدير شد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، در مراسم مذكور از برگزيدگان سومين المپياد تكنسين هاي ایران كه مرحله نهايي اين مسابقات هفتم و هشتم دي ماه سال جاري به صورت پروژه هاي عملي در مركز تربيت مربي و پژوهش هاي فني و حرفه اي با همكاري سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور و شركت سامسونگ برگزار شد، تقدير شد.

اين گزارش خبر مي دهد: داريوش واشقاني فراهاني، گودرز افضلي و روح الله جعفري در گرايش لوازم خانگي، رتبه هاي اول تا سوم اين المپياد را به خود اختصاص دادند.

بنا بر اين گزارش در گرايش موبايل و تبلت به ترتيب حميد اسماعيلي، رحيم نشاط بافنده و بابك نورصالحي گرگاني موفق به كسب مقام اول تا سوم شدند.

علي اكبر روستايي، محمدرضا رزم آرا و مسعود فقيهي نيز به ترتيب به عنوان رتبه هاي اول تا  سوم در گرايش صوتي و تصويري اين المپياد انتخاب شدند.

اين گزاش مي افزايد: جواد استادپور، محسن فراهاني و مهرداد قاسمي جويباري نفرات اول تا سوم گرايش دستگاه هاي تهويه مطبوع مي باشند.

شايان ذكر است در مرحله نهايي در هر گرايش 10 نفر شركت كننده به رقابت پرداختند كه به نفر اول، دوم و سوم هر گرايش به ترتيب 30، 20 و 10 سكه تمام بهار آزادي اهدا شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا