یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فردي که به دليل اعتياد به مواد روانگردان شيشه از دختر مورد علاقه اش جواب منفي شنيده و در يک اقدام انتقام جويانه دست به انتشار تصاوير خصوصي وي در فضاي مجازي کرده بود از سوي ماموران پليس فتا استان البرز شناسايي و دستگير شد .

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"سرهنگ «يزدان نيکنام» رئيس پليس فتا استان البرز افزود : به دنبال ارجاع يک فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب کرج به دادخواهي زن جواني مبني بر اينکه تصاوير خصوصي و خانوادگي وي توسط فرد يا افراد ناشناسي در شبکه هاي اجتماعي منتشر شده است پيگيري پرونده به صورت ويژه در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: کارشناسان با بهره‌گيري از توان علمي و مهندسي ردپاي متهم را در فضاي مجازي شناسايي کرده و پس از چندين روز کار اطلاعاتي و يافتن مخفيگاه وي با هماهنگي مقام قضايي، متهم را طي يک عمليات غافلگيرانه و زماني که در حال مصرف مواد روانگردان شيشه بود در يکي از مناطق کرج دستگير و به منظور تحقيات بيشتر به پليس فتا منتقل کردند .

متهم با مشاهده شواهد و قرائن موجود به جرم خود اعتراف کرده و گفت: زماني که در دانشگاه مشغول تحصيل بودم با شاکي آشنا شدم و وي که کاملا به بنده اعتماد داشت عکس هاي خصوصيش را در اختيارم قرار داد من نيز که قصد ازدواج با وي را داشتم پس از مدتي با خانواده ام به خواستگاري شاکي رفتيم ولي خانواده او  که متوجه اعتيادم به مواد مخدر شده بودند به اين ازدواج جواب منفي دادند .

سرهنگ نيکنام اضافه کرد: متهم پس از شنيدن جواب منفي از شاکي تصميم گرفت تا به منظور انتقام از دختر مورد علاقه اش اقدام به انتشار تصاوير خصوصي وي در فضاي مجازي کند .

رئيس پليس فتا استان البرز خاطر نشان کرد: شهروندان دقت داشته باشند به هيچ عنوان تصاوير شخصي را در گوشي هاي تلفن همراه، لپ تاپ، و... نگهداري نکنند و عکس هاي خود را به راحتي در اختيار ديگران قرار ندهند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا