یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :شخصي که با دردست داشتن اطلاعات حساب مادربزرگ خود اقدام به برداشت غير مجاز از حساب بانكي اش مي كرد با تلاش ماموران پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي شناسايي و دستگير شد.



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"سرگرد "مصطفي نوروزي" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزي در اين باره گفت:در پي وصول مرجوعه قضايي يکي از شهروندان با موضوع برداشت غيرمجاز موضوع در دستورکار کارشناسان پليس فتا اين فرماندهي قرار گرفت.

وي بيان داشت: در ابتدا از شاکيه در خصوص موضوع پرونده تحقيق بعمل آمد که وي اظهار داشت: در روز هاي اخير متوجه شدم فردي ناشناس اقدام به برداشت وجه به صورت غير مجاز از حساب بانکي ام  كرده  است  و درخواست رسيدگي دارم."

نوروزي ادامه داد: در اين راستا با انجام پيگيري هاي فني و مرور مستندات پرونده از سوي کارشناسان اين پليس متهم شناسايي و دستگير شد و پس از قبول بزه انتسابي مشخص شد که از نزديكان شاكيه مي باشد.

وي ادامه داد: با بررسي هاي فني، کارآگاهان اين پليس موفق به شناسايي و دستگيري فردي شدند که با دردست داشتن اطلاعات حساب مادربزرگ خود اقدام به برداشت غير مجاز از حسابش مي كرد.

رئيس پليسي فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت:با تکميل تحقيقات متهم جهت صدور قرار قانوني به همراه پرونده به دادسرا معرفي شد.

سرگرد نوروزي از شهروندان خواست با اعتماد بي جا به ديگران اطلاعات حساب خود را نزد آنان فاش نكنند.

وي در پايان افزود:شهروندان گرامي تنها راه صحيح نگهداري رمز به خاطر سپردن آن است، از نوشتن بر روي کاغذ يا بيان کردن آن هنگام وارد کردن رمز جداً خودداري کنيد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا