به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق در حاشیه بازدید از روند اجرای فاز سوم گاز شهری بافق ضمن ابراز رضايت از پيشرفت کار پروژه گاز رساني در بافق افزود : گازرساني به بافق از اولويت هاي کاري ما قرار دارد.

سيد مهدي طلايي مقدم  گفت : پروژه گازرساني به بافق در مجموع در سه فاز طراحي شده که فاز اول به طول 63 کيلومتر به طور کامل اجرا شده و فاز دوم به طول 95 کيلومتر که در حال حاضر بيش از 80 درصد از فازدوم انجام شده وبراي فاز سوم عمليات لوله گذاري 100 كيلومتر باقيمانده شروع شده كه پیش بینی این است که نزدیک به 70درصد مردم بافق تا زمستان امسال از نعمت گاز بهره مند شوند.

وي از اتمام بيش از 145 كيلومتر شبكه گذاري پلي اتيلن و 17 كيلومتر خط فلزي تغذيه خبر داد و افزود : در مجموع براي فازهاي اول و دوم بيش از 135 ميليارد ريال هزينه شده كه با اجراي فاز سوم اين رقم به 175 ميليارد افزايش پيا خواهد كرد .

طلايي مقدم با اشاره به اينكه بيش از يك هزار و 150 علمك خانگي نصب شده است گفت : تا كنون شهرك مناجات ، روستاي مباركه شهرك وليعصر و شهرك امام علي (ع) گاز دار شدند كه براي نصب علمك خانگي اقدام شده است.

وي خاطر نشان:  فاز 2 بلوار چهارده معصوم ، مهدیه ،خیابان شهید تفکری ، امام رضا ، بلوار انقلاب ، میدان دانشجو ، میدان معلم و بلوار شهید بهشتی را شامل می شود.

وی همچنین از گاز دار شدن صنایع بافق خبر داد و افزود: گازرسانی به صنایع جوار معدنی نیز در بافق با تکمیل خط 16گاز آغاز شده است و واحدهای معدنی و صنعتی بافق در این راستا اقدام به خرید گاز کرده اند که کارخانه کاشی زمرد نخستین واحد صنعتی بافق است که گازدار شده است .

گفتنی است شروع کار فاز سوم آغاز شده است و بیش از 11کیلومتر از 100کیلومتر این فاز انجام شده است در این  فاز بیس از 2هزار و 500علمک نصب می شود قرارداد این فاز 1ساله است .

فرماندار بافق در پايان از زحمات و پيگيري هاي استاندار يزد ، نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، مديرعامل شركت گاز استان يزد و ديگر مسئولاني كه در امر تسريع در گازرساني به شهرستان بافق همكاري داشتند تشكر و قدرداني نمود.



 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا