مراسم افتتاحیه کتابخانه دکترمحمدجوادی با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد ، مهندس سيدحسینی معاون عمرانی استاندار و حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر و مدرسی دیگر عضو شورا ، شهردار و ديگر مسئولين در محل ساختمان واقع در شهرک گلستان برگزار شد.

به گفته سخنگو و روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد- آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این مراسم با اشاره به اینکه نیاز به کتابهای مذهبی و معنوی در جوانان لازم وضروری است، افزود: اینگونه کارها به عنوان باقیات الصالحات در کارنامه افراد ماندگار خواهد شد و برکات آن تا سال‌های متمادی به نسل‌های مختلف خواهد رسید.

حجت الاسلام شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد در این مراسم بافت جمعیتی و وجود مراکز متعدد آموزشی در منطقه صفائیه یزد را فرصت مناسبی برای جذب مردم به کتابخانه و کتابخوانی دانست و اظهار داشت: باید از این ظرفیت، حداکثر استفاده بشود و با ایجاد فضایی درخور شأن و شخصیت شهروندان، کاری کنیم که افراد با حضور در کتابخانه، احساس آرامش و راحتی داشته باشند.

گفتنی است،عملیات احداث ساختمان جدید این کتابخانه از سال 1384 توسط دکتر"محمد جوادی''  از خیران یزدی، آغاز و پس از وقفه چندین ساله، ساخت آن مجدداً از سال91 از سر گرفته شد و اکنون مورد بهره‌برداری کامل قرار گرفته است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا