به گزارش روابط عمومي مرکز اسناد وكتابخانه ملي استان يزد، نمایشگاه اسناد پژوهش به مناسبت هفته پژوهش در قالب21 سند در تالار اندیشه خانه لاری ها برپا شد.

 این نمایشگاه شامل گزارش پيشرفت عمليات طرح تحقيقات و كنترل سرطان؛ سال 1342ش، دستور مديركل باستان­شناسي و فرهنگ عامه به فرمانداري كل يزد براي فراهم آوردن تسهيلات مورد نياز هيئت باستان­شناسي دانشگاه هوكايدوي ژاپن در یزد  به منظور تحقيق در آثار تاريخي اسماعيليه سال1349ش، دستور وزارت كشور به فرمانداري كل يزد، براي ارائة تسهيلات لازم به آقاي يوهان پاول لوفت آلماني براي مطالعه در خصوص تاريخ ايران در قرون وسطي و تمدن جديد سال1350ش،  دستور به فرمانداري كل يزد براي همكاري مأموران محلي با گروه زمين­شناسي دانشگاه فري برلین سال 1351ش، اساسنامة مؤسسة پژوهش­هاي سياسي و اقتصادي بين­المللي سال 1352ش، پيشنهادهاي ارائه شده براي كمك مالي ايران به مؤسسة UNRISD، وابسته به سازمان ملل سال 1354ش،  پيشنهاد طرح پژوهشي دگرگوني­هاي اقتصادي و اجتماعي روستاهاي حوزة آبخور زاينده­رود سال1355ش، می باشد که در معرض دید عموم گذاشته شده است.

این نمایشگاه که در برگیرنده اسنادی از سال های 1307 تا 1355 هجری شمسی است از روز 21 تا 27 آذر در در تالار اندیشه خانه لاری ها برپا شد. و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 8تا 19 برای برای بازدید مراجعه نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا