فعالیت های انجام شده در بندرخشک پیشگامان مورد تحسین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، مهندس غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر یزد پس از بازدید از بخش های مختلف بندرخشک پیشگامان در جریان پیشرفت فازهای در دست اقدام این شرکت قرار گرفتند. رئیس شواری شهر پس از بازدید در سخنانی توزیع کالا، آب و هوای خشک و موقعیت استراتژیک یزد را از مزیت های انبارداری در بندرخشک پیشگامان دانست و حضور گروه تعاونی پیشگامان در حوزه های حمل و نقل و انبارداری را قدمی خوب و مناسب در جهت پیشرفت و آبادانی یزد خواند. وی عوامل پیشرفت پروژه بندرخشک را اعتماد به نفس، تفکر، اندیشه و نخبگی مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان دانست و افزود: کمتر مجموعه ای در بخش خصوصی و تعاونی در کشور با این وسعت حوزه وجود دارد سفید همچنین اظهار کرد: موفقیت پیشگامان از شعار به عمل قابل تقدیر است.

در ادامه دکتر جمالی نژاد شهردار یزد با بیان سخنانی درخصوص پیشرفت خوب بخش خصوصی در یزد اعتماد مردمی و همدلی و صمیمیت را از شاخص های پیشگامان دانست. جمالی نژاد پروژه بندرخشک پیشگامان را کاری مثبت و اندیشمندانه عنوان کرد و گروه تعاونی پیشگامان را نمونه ای از بالندگی و بلوغ در بخش خصوصی خواند و آینده ای روشن برای بندرخشک پیشگامان ترسیم کرد. شهردار یزد همچنین با ابراز اینکه شهر یزد پتانسیل خوبی در بحث تفریحی و ورزشی دارد خواستار همکاری دوجانبه شهرداری و پیشگامان در این حوزه شد.
گفتنی است در ابتدای این بازدید دکتر محمدرضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان به تشریح چگونگی شکل گیری و روند اجرای بندرخشک پیشگامان پرداخت و با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین سردخانه جنوب شرق کشور در بندرخشک پیشگامان فعال است ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت استان با افتتاح فازهای نهایی بندرخشک شاهد اشتغالزایی قابل قبولی در یزد خواهیم بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا