انشگاه و محیط دانشگاه متعلق به شماست. در ایجاد شور و نشاط مشارکت کنید. نگذارید فضای رخوت و سکون بر دانشگاه حاکم شود.


جشن دانشجویی در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک یزد، این جشن دانشجویی به منظور بزرگداشت 16 آذر، روز دانشجو، برگزار و با حضور چشمگیر و پرنشاط دانشجویان مواجه شد.
احمدرضا قدیریان، سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در این جلسه طی سخنانی گفت: روز دانشجو روز توجه به قدرت و قابلیت نسل دانشجوی ماست و این که به یاد داشته باشیم دانشجو در تاریخ سده اخیر در کشور ما سرنوشت‌ساز بوده است و حکومت‌ها و حاکمیت‌ها به این قدرت و قابلیت توجه داشته‌اند و همین نسل توانسته است در قدرت سیاسی و در تحولات اجتماعی نقش ایفا کند.
وی افزود: بعید می‌دانم کسی بتواند این قدرت را نادیده بگیرد. بنابراین شما دانشجویان باید قدر خود و قدر قدرت خود را بدانید و باور کنید که آینده به دست شماست.
سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر در پایان سخنان خود دانشجویان را به انجام فعالیت‌های مختلف علمی و فرهنگی در محیط دانشگاه دعوت کرد و گفت: دانشگاه و محیط دانشگاه متعلق به شماست. در ایجاد شور و نشاط مشارکت کنید. نگذارید فضای رخوت و سکون بر دانشگاه حاکم شود. هر کس قابلیتی در زمینه‌های علمی، هنری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سایر زمینه‌ها دارد، اعلام کند و وارد صحنه شود و فعالیتهای مختلفی را از قبیل کارگاه آموزشی، ورکشاپ و کارهای تیمی و گروهی، برنامه ریزی و اجرا کند و ما هم حمایت می کنیم.
گفتنی است که در این مراسم دانشجویان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر با اجرای برنامه‌هایی نظیر نمایش طنز و موسیقی و دیگر برنامه‌ها قابلیت‌های بالای هنری خود را به عرصه نمایش گذاشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا