نظر به مراتب تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی و با توجه به ماده 4 آیین نامه شورای پژوهش و فناوری واحدهای استانی دانشگاه به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان عضو شورای پژوهش و فناوری واحد استان یزد منصوب می شوید.
انتصاب سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک یزد به عضویت شورای پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان یزد
 
احمدرضا قدیریان سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد طی حکمی از سوی مهدخت بروجردی علوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع کشور به مدت دو سال به عضویت شورای پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان یزد منصوب شد.
در این حکم آمده است: نظر به مراتب تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی و با توجه به ماده 4 آیین نامه شورای پژوهش و فناوری واحدهای استانی دانشگاه به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان عضو شورای پژوهش و فناوری واحد استان یزد منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بر اساس مفاد آیین نامه شورای پژوهش و فناوری واحدهای استانی دانشگاه، در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف کلان نظام آموزش عالی مهارتی، به خصوص امور پژوهش و فناوری به منظور بهره برداری هرچه بیشتر از ظرفیت های موجود و ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین مؤسسات و مراکز علمی کاربردی موفق و مؤید باشید.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا