نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان به ریاست استاندار یزد و با حضور اعضای این کارگروه در سالن زنده‌یاد حمیدیا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه 18 آذرماه 96 نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان به ریاست استاندار یزد و با حضور اعضای این کارگروه در سالن زنده‌یاد حمیدیا برگزار شد.
«محمود زمانی قمی» در این نشست با تقدیر از نقشه راه دستگاه‌ها در طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده و هر یک از دستگاه‌ها مسیر خود را تعیین کرده‌اند و به‌روشنی می‌دانند که چه روندی را باید طی کنند.
استاندار یزد بابیان اینکه لازم است همکاری و تعامل بانک‌ها با دستگاه‌های استان در راستای اجرای این طرح افزایش داشته باشد؛ عنوان کرد: دستگاه‌ها برنامه‌های خود را مشخص کرده‌اند و ازاینجا به بعد بانک‌ها می‌بایست برای پرداخت تسهیلات و کمک به ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایر و سایر بخش‌ها فعال شوند.
وی اضافه کرد: کارگروه تخصصی اشتغال می‌تواند موانع موجود در توسعه و تقویت اشتغال پایدار را شناسایی کرده و دستیابی به توسعه اقتصادی را آسان کند اما لازم است با هدایت تسهیلات به سمت طرح‌های کم ریسک و اشتغال‌زا به کمک رشد اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار کمک شود.
گفتنی است؛ در این جلسه چهار دستگاه تعیین‌شده در طرح اشتغال فراگیر و توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری گزارش نقشه راه خود را ارائه دادند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا