سردبیر یزدفردا

 سردبیر یزدفردا:رسانه باید رسانا باشد ؛ پس مشفقانه چند کلامی را مشق می کنیم شاید مدیر ارشد استان مهندس زمانی قمی ببیند .
همین دیروز بود که میر محمدی به استان یزد آمد، با شباهتهای بسیار زیاد، به آمدن  زمانی قمی !
اما شروع میر محمدی بسیار سریع و جسورانه بود ؛ با اعتماد و انتصاب معاونین و مشاورین جوان... و گاه نام آشنا ....و گاه تعجب آور...! 

  اگر این نقطه قوت میر محمدی بود به خاطر نوع انتخابها همین نقطه قوت میر محمدی شد نقطه ضعف عملکرد ایشان در

پایان چهارسال خدمتش!
و شروع زمانی قمی در استان یزد بسیار کند و با احتیاط است!هر چند که می گویند احتیاط شرط عقل است!اما این احتیاط آنقدر کندپیش می رود  که نفسهای همه را بند آورده و مدیرانی که به نفس نفس افتاده اند انگیزه کاریشان را از دست داده و منتظر؛ نظاره گر اوضاع هستند !
 البته دلیل این احتیاط را می توان در
_ تجربه استانداری زمانی قمی
_ نا آشنا بودن با استان یزد
_ و نقل قولهای تجربه ی زیست شده ی میر محمدی برای زمانی قمی
  جستجو کرد .
به هر حال میر محمدی به عده ای اعتماد کامل کرد در حالی که دولت اول روحانی تشکیل شده بود و خیلی ها امیدهایی داشتند که آسمان را به زمین بدوزند و پنجره ها را باز کنند تا هوای تازه از تدبیر و امید به مشام همه برسد .
اما امروز زمانی قمی در حالی باید شروع بکار کند که بسیاری از اصلاح طلبان زمزمه های فاصله گرفتن از دولت روحانی را شروع کرده اند و کمپینی که تمام قد به استاندار غیر بومی نه گفته بود ، مثل آتش زیر خاکستر آماده است تا حقانیت حرفش را به رخ دولت روحانی بکشد  و باز بگویند :
" که این هم استاندار غیر بومی " .
همین روزها معطلی استاندار در مشخص کردن تکلیف معاونین را شاهدی می دانند بر گیجی و سر در گمی شخص غیر بومی در استان !
سکوت و بیان نکردن حقایق موجود و نارسانا بودن رسانه در این روزها نفعی برای هیچ کس مخصوصا مرد تدبیر و امید استان یعنی زمانی قمی ندارد .
آرزوی ما سرعت ،دقت و پیشرفت امور استان است .
پیشنهاد ما اعتماد استاندار به پیشکسوتان اصلاح طلب  پخته ی  کار آزموده ی استان است  که شاید به چشم میر محمدی نیامدند و در گوشه زاویه هایی خودشان  را پنهان کردند .
در همین مدت کوتاه استاندار باید افرادی را که گرایششان اصلاح طلبی است اما عملکردشان نفع طلبی شخصی یا گروهی نیست را شناخته باشند . آنهایی که به گروهی و شخصی بغض ندارند و محبتشان به مردم روز افزون است.و سخن آخر اینکه :
انتخاب و معرفی مشاوران اولویتی است بالا تر از انتخاب معاونین و مدیر کل ها .
در پناه حق سربلند و پیروز باشند انشالله

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا