استاندار يزد با حضور در درمانگاه فرهنگيان، از دستگاه ماموگرافي درمانگاه فرهنگيان يزد، كه به همت خير بزرگوار يزدي تهيه شده، بهره برداري نمود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " محمود زماني قمي" شامگاه 30 آبان با حضور در درمانگاه فرهنگيان يزد، ضمن بازديد از اين مركز درماني، در مراسم بهره برداري از دستگاه ماموگرافي اين مركز كه با همت خير محترم به جامعه فرهنگيان اهداء شده، شركت نمود.
استاندار يزد در نشستي كه پس اين بازديد با فرهنگيان حاضر در اين مركز داشت، خطاب به ايشان گفت: هم بازنشستگان فرهنگي به عنوان پيشكسوتان عرصه تعليم و تربيت و هم فرهنگيان عزيزي كه هنوز مشغول خدمت به عرصه فرهنگ و خلق افتخارات بزرگ براي اين ديار هستند، همگي جزو شايستگان استان و كشور و از سرمايه هاي انساني ارزشمند اين ديار محسوب مي شوند كه بايد قدر و منزلتشان را دانست و شكرگزار حضور و نقش آفريني آنها بود.
" زماني قمي" افزود: خوشحالم كه امشب فرصتي دست داد تا در مراسم بهره برداري از اين مجموعه كه در تشخيص نگرانيهاي احتمالي فرهنگيان عزيز نقش موثري دارد و ميتواند جنبه پيشگيري و درمان به موقع را در ارتباط با اين عزيزان داشته باشد، شركت نمودم گرچه از خداي بزرگ ميخواهم كه اين دستگاه همواره نويد بخش تندرستي و سلامتي براي همه فرهنگيان عزيز باشد.
وي تصريح كرد: حقيقت امر اين است كه قشر فرهنگي و معلمين عزيز، قشري متفاوت از ديگر اقشار جامعه هستند و گرچه شايد از منظر مادي، كاستي ها و كمبودهايي را مشاهده كنند اما اين قشر شريف داراي علو روح و درجات معنوي والايي هستند كه آنان را همواره به مثابه الگويي انسان ساز در جامعه نمايان نموده است.
استاندار يزد در پايان ضمن ابراز خشنودي از حضور در جمع فرهنگيان، از نگاه انسان محور خير ارجمند و همه مديران و دست اندركاران امر آموزش و پرورش استان تقدير و تشكر نمود و بر عزم خود بر حمايت و همراهي با جامعه فرهنگيان استان تاكيد كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا