رستگاری گفت : ترکیب شورای دور پنجم مهریز متشکل از نیروهای جوان و تحصیلکرده و با تجربه است و شهردار انتخابی آنها نیز با توجه به شناخت قبلی من، فردی متعهد و دلسوز و پرانرژی است که رفع مشکلات و نتیجه دادن اقدامات، مهمترین دغدغه وی است

سیدمحمد رستگاری  در جلسه تودیع و معارفه شهردار مهریز با اشاره به روند ثبت ملی باغ‌شهر مهریز اظهار داشت: از طریق میراث فرهنگی استان و کشور پیگیر هستیم و امیدواریم با تلاش و پشتکار و حمایت مسئولان مرتبط، این مهم اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: ارائه خدمت در شهر مهریز به دلیل پراکندگی سکونتگاه شهروندانش دچار مشکلات و نقایصی است به همین دلیل انتظارات زیاد مردم از مجموعه مدیران از گذشته تاکنون به وی‍ژه از مجموعه شهرداری و شورای شهر، محقق نشده باقی مانده است.

فرماندار مهریز افزود: شهرداران سابق و شورای دوره‌های قبل، خدمات بسیاری برای این شهر انجام داده اند اما با توجه به انتظار بالای مردم از مجموعه شورا و شهرداری، شهر مهریز نیازمند یک برنامه ریزی جامع و کامل و علمی همراه با تلاش مضاعف است تا نقایص و کاستی هایی که از ادوار گذشته مانده، با هم افزایی بیشتر برطرف شود.

رستگاری با اشاره به اینکه بخش اعظم خدمات در شهر را شهرداری متقبل شده است، بیان کرد: در صورتی که اقدامات موثری انجام شده باشد، رضایتمندی شهروندان حاصل خواهد شد اما اگر اقدام موثری انجام نشده باشد، متاسفانه سایر اقدامات دستگاه‌های دیگر نیز تحت شعاع قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: ترکیب شورای دور پنجم مهریز متشکل از نیروهای جوان و تحصیلکرده و با تجربه است و شهردار انتخابی آنها نیز با توجه به شناخت قبلی من، فردی متعهد و دلسوز و پرانرژی است که رفع مشکلات و نتیجه دادن اقدامات، مهمترین دغدغه وی است.

رستگاری تصریح کرد: شهردار جدید باید سعی کند نقاط قوت شورای گذشته را پررنگ و نقاط ضعف را برطرف کند و اولویت‌های کاری خود را بر اساس داشته ها و نیازهای واقعی شهر بررسی کند و باید نگاه به مبلمان شهری و زیبا سازی را در اولویت قرار دهد زیرا باغ شهر به خودی خود زیبا نمی شود مگر با تلاش و جدیت در کارها و رفع مشکلات موجود و اگر غیر از این باشد، باز هم تکرار مکررات است و در مسائلی که تلاش نباشد رضایتمندی مهم شکل نمی پذیرد.

فرماندار مهریز تاکید کرد: امیدوارم با تعامل و همکاری بخشداری و شهرداری در موضوع حریم شهر و محدوده شهر مهریز اتفاق خوبی بیفتد تا هم مجموعه استانداری را به سمت شهرستان مهریز بیاوریم و هم رضایتمندی و کمک شهروندان به شورا و شهرداری مهریز را بیشتر شاهد باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا