دهقانیزاده تصریح کرد: در شهرستان مهریز افراد با تجربه و تحصیلکرده بسیاری وجود دارد و لازم است مسئولان ارشد استان و مدیران کل برای انتخاب مدیران شهرستانی از این ظرفیت استفاده کنند.

فرماندار مهریز  در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز اظهار داشت: با توجه به هجمه های بسیاری که علیه دین و اسلام در جریان است، وظیفه آحاد مردم است که با برنامه ریزی صحیح در مقابل این هجمه ها بایستند و در این بین وظیفه روحانیون با توجه به ارتباط و نزدیکی بیشتر با مردم، حساس‌تر و خطیر است.

سیدمحمد رستگاری بیان کرد: روحانیون با اقشار مختلف مردم ارتباط بیشتری داشته باشند تا بتوانند در مواقع لزوم، حلال مشکلات مردم باشند.

وی عنوان کرد: درایت و تدبیر، صبر و تلاش، لازمه کار مدیران است و باید با بهره مندی از این صفات برای رفع مشکلات مردم مصرانه تلاش کنند.

روحانیون از بحث‌های تفرقه انگیز پرهیز کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به وحدت بین روحانیون برای مقابله با هجمه‌های شیطانی علیه اسلام عنوان کرد: روحانیون از بحث های تفرقه انگیز بپرهیزند و سعی خود را برای رفع مشکلات مردم بیشتر کنند.

حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی بیان کرد: روحانیون برای مردم الگو هستند بنابراین باید با حفظ وحدت، برقراری تعامل و بهره مندی از روحیه انقلابی و اخلاق مداری، الگوی مناسبی برای جامعه باشند.

امام جمعه مهریز نیز در این مراسم بر ایجاد تعامل و همکاری بین مسئولان شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: برای آبادانی و توسعه شهرستان مهریز تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت و روحانیت شهرستان نیز برای ایجاد وحدت و همدلی و دوری از محله گرایی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

روحانیون برای رفع مشکلات مردم به میدان بیایند

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی تاکید کرد: باید برای رفع مشکلات شهرستان مهریز، روحانیت نیز به میدان بیایند و همه در سایه وحدت و همدلی به مردم خدمت رسانی کنند.

ناصر دهقانی‌زاده، رئیس دفتر امام جمعه فقید مهریز نیز در این مراسم خواستار حضور مدیران بومی در شهرستان مهریز شد.

لزوم بهره گیری از نیروهای بومی برای پست مدیریتی شهرستان مهریز

وی تصریح کرد: در شهرستان مهریز افراد با تجربه و تحصیلکرده بسیاری وجود دارد و لازم است مسئولان ارشد استان و مدیران کل برای انتخاب مدیران شهرستانی از این ظرفیت استفاده کنند.

وی افزود در حال حاضر ۱۰۵ مبلغ بومی و غیربومی در شهرستان مهریز در امر تبلیغ دینی فعالیت دارند و چهار مدرسه علوم اسلامی با ۱۸۰ دانش آموز در این شهرستان فعالیت می کنند.

در این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام حمیدرضا عسکری تقدیر و حجت الاسلام محمدعلی متوسل به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز معرفی شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا