معاون پشتیبانی آموزش وپرورش : شما دانشجویان با همراهی و همدلی نمونه موفقی از مشارکت در امر خیر را با بهره گیری از هنر و خلاقیت هنری به نمایش گذاشتید


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد دریک اقدام ابتکاری جمعی از دانشجویان دانشکده حضرت رقیه(س) با هدف شادابی ، نشاط و پویائی محیط آموزشی ، کلاس های دبستان شهید مختاری حسن آباد را طراحی و نقاشی کردند .
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در مراسمی که با هدف قدردانی و تجلیل از این دانشجویان برگزارشد درسخنانی همدلی و همراهی داوطلبانه دانشجویان در این کار خیرخواهانه را تبریک گفت و افزود : این عمل نمونه موفقی از مشارکت در امر خیر با بهره گیری از هنر و خلاقیت هنری است .
"علی دهقان بهابادی " همراهی تفکر خلاق با کارگروهی را از دیگر ویژگی های این حرکت زیبا خواند و گفت : هر جامعه ای که بخواهد پیشرفت کند و الگوپذیری را ترویج دهد باید همدل باشد و بتواند در قالب کار گروهی ، نوآوری های خود را ارائه نماید
وی فعالیت اثر بخش در حوزه كودك و نوجوان را نیازمند فراهم آوردن جمیع شرایط از جمله شرایط محیطی دانست وافزود : ايجاد محيطي شاداب و پرنشاط  پيامدها و نتايج ارزنده ای  را در روند تعلیم وتربیت دارد و آموزش وپرورش استان دراین راستا برنامه های مختلفی را تدارک کرده است .
رئیس دانشکده فنی و حرفه ای حضرت رقیه (س) نیز دراین مراسم با ابراز خوشحالی از این اقدام نوآورانه دانشجویان رشته معماری گفت : 5 نفر از دانشجویان این مرکزبا همراهی معلمان جوان دبستان شهید مختاری فضای آموزشی این دبستان را به مدت یک هفته  زیبا سازی و کلاس‌های درس را متناسب با اهداف آموزشی طراحی و نقاشی کردند.
فخرالسادات خامسی این کار و حرکت بسیار زیبا و خیرخواهانه دانشجویان را ستود و افزود : بسیار خرسندم که این چنین دانشجویان فعال و خیرخواهی در جمع ما هستند. امیدوارم این کار به صورت یک طرح پایلوت در تمام مدارس اجرا شود.
درپایان این مراسم با اهدای هدایا ولوح تقدیر از این دانشجویان خیر و هنرمند تجلیل شد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا