محی الدینی : ما به همه جناح‌ها، خطوط و احزاب احترام می گذاریم اما انتظار داریم کسانی برای مدیریت ادارات مهم مهریز انتخاب شوند که در مسیر خدمت به مردم و زیر سایه ولایت گام بردارد

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز ضمن گلایه از نهادهایی که دفتر امام جمعه را در جریان عزل و نصب‌های مدیران خود در شهرستان مهریز قرار نمی‌دهند، اظهار داشت: انتظار نداریم برای ادارات و نهادها تعیین تکلیف کنیم و بگوییم باید فلان شخص در این جایگاه قرار گیرد یا نگیرد اما انتظار داریم که ما را در جریان امور قرار دهند.

وی افزود: به تازگی دو عزل و نصب در اداره مالیاتی و محیط زیست مهریز انجام شده اما دریغ از یک دعوتنامه و یا پیش خبری که مدیر فلان مجموعه می رود و شخص جدیدی می آید که یا خودمان یا نماینده ای از دفتر در آن جلسه حضور داشته باشد جالب‌تر اینکه بعد از چند روز شخصی با گروهی می آیند و می‌گویند من مدیر جدید این اداره و یا نهاد هستم.

محی الدینی عنوان کرد: از این پس انتظار داریم در عزل و نصب‌ها حتما دفتر امام جمعه را در جریان بگذارند که اگر نظری داشتیم یا اگر مردم نسبت به انتخاب جدید مدیران پیشنهاد یا انتقادی داشته باشند به مدیران ارشد آن مجموعه اعلام کنیم تا مدیران دلسوز و لایق بر مسند مدیریت آن اداره تکیه بزنند.

امام جمعه مهریز با اشاره به انتخاب استاندار جدید استان یزد و داغی بازار عزل و نصب‌ها تاکید کرد: در عزل و نصب‌های کلان در شهرستان کوتاه نمی آییم و حتما باید با مشورت دفتر امام جمعه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: شهرستان دارالولایه و شهیدپرور مهریز تشنه مدیران دلسوز و خدمتگزار و همسو با مردم است به ویژه در ادارات مهم که با شهروندان بیشتر برخورد دارند.

محی الدینی یادآور شد: ما به همه جناح‌ها، خطوط و احزاب احترام می گذاریم اما انتظار داریم کسانی برای مدیریت ادارات مهم مهریز انتخاب شوند که در مسیر خدمت به مردم و زیر سایه ولایت گام بردارد و اگر غیر از این باشد یا فقط خط و خطوط سیاسی در انتخاب مدیر لحاظ شود که لایق جایگاه مدیریت در این شهرستان نیز نباشد و از لحاظ تجربه کاری و مدیریت جایگاهی نداشته باشد در مقابل این انتخاب کوتاه نخواهیم آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا